Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~NieBij | użytkownik

imię i nazwiskoAgnieszka adrespoznań zarejestrowany08.02.2008 @15:32:35 ostatnio na stronie08.07.2011 @17:52:40

nie lubi kiełbasy

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty70 komentarze624 posty na forum0

komputer / sprzęt
pisaca2

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~blackmonday    03.01.2009 @20:53:49
dzięki też lubię takie foty
~bladenieb0    07.12.2008 @13:36:39
dzięki
~balbus    05.12.2008 @12:22:21
dzięki pozdrawiam
_______
Zielono mam w głowie i fiołki w niej rosną
_____________
no i zapraszam do siebie ;]
~wujek77    16.11.2008 @22:48:36
Dzięki za komentarz
_______
Muzyka bez przeszłości jest jak drzewo bez korzeni.
~weallfalldown    12.11.2008 @16:04:52
dzięki ; )
_______
"Art is what you can get away with."

Andy Warhol
~aune92    11.11.2008 @11:57:41
Znikam na jakiś czas ;] powrócę, napewno ale na innym profilu.
Dam o sobie jeszcze znać! :D
_______
Wszyscy artyści to prostytutki, w oparach lepszych fajek, lepszej wódki.
~aune92    30.10.2008 @11:34:45
Hah, ja natomiast wrzucam coraz gorsze i starsze zdjęcia..xD bo bateria mi ise w aparacie spsuła i czekam na nową. xD
A jakim cudem aparat zespułaś?
_______
Wszyscy artyści to prostytutki, w oparach lepszych fajek, lepszej wódki.
~aune92    30.10.2008 @11:31:12
Dlaczego? Jest coraz coraz lepiej a to zdjęcie samo w sobie jest urocze i mi się b. podoba :D
_______
Wszyscy artyści to prostytutki, w oparach lepszych fajek, lepszej wódki.
~aune92    29.10.2008 @22:21:51
Róza śliczna ale dupnie przedstawiona.
A ten beton miał pokazać surowe piekno tego kwiatu..xD
_______
Wszyscy artyści to prostytutki, w oparach lepszych fajek, lepszej wódki.
~aune92    27.10.2008 @19:37:41
Nie, nie przecietne a dobre. Dobre, dobre. I naprawdę spróbowalabym wrzucić to zdjęcie z górnego lewego rogu samo. Ciekawe czy by się wybroniło bo ja napewno dałabym bdb albo rew :D
_______
Wszyscy artyści to prostytutki, w oparach lepszych fajek, lepszej wódki.
~aune92    27.10.2008 @19:25:58
Poczekam, pcozekam, cierpliwa jestem no u mnie normalnie też jest po trzy jak włączam strone ze zdjęciem i komentarzami. Ale jak chce dodać kmentarz to musze zdjęcie powiekszyć i wtedy...hop, wyskakuje mi całkowicie inne ;d
_______
Wszyscy artyści to prostytutki, w oparach lepszych fajek, lepszej wódki.
~aune92    27.10.2008 @19:17:58
Spoko
_______
Wszyscy artyści to prostytutki, w oparach lepszych fajek, lepszej wódki.
~balbus    26.10.2008 @16:01:04
nie , jakos nie ciagnie mnie do tego.
_______
Zielono mam w głowie i fiołki w niej rosną
_____________
no i zapraszam do siebie ;]
~balbus    19.10.2008 @13:17:42
_______
Zielono mam w głowie i fiołki w niej rosną
_____________
no i zapraszam do siebie ;]
~balbus    19.10.2008 @13:16:52
spoko nie ma za co, widocznie, ja w Twoim zdjęciu, widze cos innego niz tamci. pozdrawiam
_______
Zielono mam w głowie i fiołki w niej rosną
_____________
no i zapraszam do siebie ;]
~balbus    19.10.2008 @13:15:15
chodziło tu o prostote . myslałam , że zauważysz.
_______
Zielono mam w głowie i fiołki w niej rosną
_____________
no i zapraszam do siebie ;]
~aniia    17.10.2008 @20:35:48
nie ma za co :D
~moli    15.10.2008 @19:44:10
pozdrawiam
~aune92    06.10.2008 @18:49:04
Hmmm. Z chęcią tylko gdybym miała co dodać. Nie mam czasu by zrealizować nawet najmniejsze pomysły....
_______
Wszyscy artyści to prostytutki, w oparach lepszych fajek, lepszej wódki.
~blackberryxvanilla    21.09.2008 @21:17:58
tej co to zdjecie profilowe :P
a nieostre miało być w sumie.
~optyk    15.09.2008 @19:58:50
dziękuję
~olaaj    22.08.2008 @17:22:05
myślę, ze ten ktos był po prostu mało zorientowany, bo przeciez da sie sprawdzic, czym zdjecie zostalo zrobione ;P fakt faktem, jakosc troszke padła, ale to przez wysokosc!! (ponad 10500m) :P
dziękuje za ocene
_______
... california here we come ....
~blackberryxvanilla    11.08.2008 @18:39:10
na twarzy nie robiłam żadnych poprawek
jedynie co to tylko oczy troszkę wyostrzyłam ;P
~merpiotr    02.08.2008 @15:03:04
dzięki zapraszam ponownie....
~w4riatk4    02.08.2008 @14:57:14
hehe Nie ma za co
_______
''Opadnie nagle mgła i wyraźniej ujrzysz świat...''
1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt